Na nemovitosti se dívám očima

umělce i obchodníka...

Jak pracuji...

 ⇓ 

Prodej nemovitosti      Pronájem nemovitosti      Nákup nemovitosti

Prodej

Každá nemovitost je individuální, a proto prodej bude mít pokaždé v určitých parametrech odlišný průběh. Vše nachystáme tak, aby samotný obchod už šel jako po másle.

Vy jako klient jste především můj obchodní parťák, proto je důležité, abychom hned od začátku byli ve všem k sobě zcela upřímní. Vše se dá řešit a samozřejmě nejlépe včas, ještě před zahájením prodeje.

Příklad:

  • Nemám revizní zprávu od kotle.
  • Nemám zapsanou stavbu zahradního domku na katastru.
  • Nemám energetický štítek budovy, který podle zákona potřebuji k prodeji nemovitosti.

Tak bych mohla pokračovat dále a nestačila by mi na to rozhodně jedna stránka. Důvod, proč Vás na to chci upozornit, je ten, že vždy jednám fér nejen s prodávajícím, ale také s kupujícím, a ten by určitě nebyl spokojený s tím, že se některé skutečnosti dozví až rok od koupě nemovitosti. Jsem sice tak trochu i Colombo, nebo spíš jeho manželka, ale nač se zapojovat zbytečně do pátracích procesů, když postavíme vše na upřímnosti.

Nebojte se mi svěřit – vše má své řešení.

Shrnuto, podtrženo: Spokojenost musí být u všech zúčastněných, tedy PRODÁVAJÍCÍCH i KUPUJÍCÍCH.

Já Vám navrhnu obchodní strategii, tvoříme ji však SPOLEČNĚ. A hlavně platí, že poslední slovo máte vždy VY.

Dobře propracovaná obchodní strategie je pro mě samozřejmostí, účelem je prodat tak, aby byly spokojené všechny strany – VY, KUPUJÍCÍ, ale i JÁ.

Obchodní strategie se odvíjí od stanovení reálné prodejní ceny přes dobře zpracovaný marketink až po správné určení cílové skupiny. Pokud se všechny tyto skutečnosti dobře promíchají, dají obchodu skvělou „chuť i vůni“.

  • Ke stanovení reálné prodejní ceny používám cenové mapy, zkušenost z realitního trhu v dané lokalitě a také zkušenosti svých profesionálních kolegů.
  • Při prodeji zajistím veškeré právní věci, proto jsem si vybrala realitní společnost, pro kterou jsou  loajalita, poctivost, profesionalita a rychlost na prvním místě.
  • Prověřím solventnost kupujícího.
  • Propracuji marketing – videoprohlídka nemovitosti, 2-3D půdorys nemovitosti, home staging, tvorba poutavých textů, inzerce na více jak 15 serverech, sociální sítě, vlastní webová stránka Vaší nemovitosti a spousta dalších možností – na to jsem prostě třída. 😊

 

Zprostředkovatelská smlouva

Mnoho zákazníků se mylně domnívá, že zprostředkovatelskou smlouvou se zavazují k něčemu, kdy dále nemůžou přispívat svým vlastním přičiněním k postupu zdárného prodeje jejich vlastní nemovitosti. Ráda Vám vše vysvětlím na osobní schůzce, kde Vám budu prezentovat formy zprostředkovatelských smluv a je jen na Vás, kterou z nich si vyberete a jestli vůbec některou podepíšete.

Já nepracuji bez uzavření zprostředkovatelské smlouvy a to z těchto důvodů:

  • Je to nezákonné
  • Ve smlouvě jsou vždy stanovené přesné podmínky zprostředkování a následného prodeje, čím jste chráněni nejen Vy, ale i Já. Pokud něčemu nerozumíte ať již okrajově nebo doslova, ptejte se. Jsem tu od toho, abych vám to vysvětlila nejen řečí profesionála, ale hlavně způsobem jakému porozumí každý normální smrtelník. Smlouvy nám chystá naše právní oddělení, ale můžete si ji nechat ověřit i u svého vlastního právníka.
  • Pokud se vám dostává nabídka typu "hodím Vám to do inzerce a pak se uvidí". Je to samozřejmě špatně a už i Vás musí napadnou, že při jakém koliv vzniklém problému při samotném prodeji (přepis, ošetření úschovy peněz atd…) může nastat stejná odpověď „teď to řešit nebudeme a pak se uvidí…“
  • Ať už si vyberete kohokoliv. Mě nebo jiného realitního makléře, vždy mějte podložené vše smluvně, protože co je psáno, to je dáno… i to, že za Vás někdo jiný inzeruje Vaši nemovitost.

 

Aby jste byli lépe v obraze, mám pro Vás tři balíčky:

Balíček č. 1

Zdarma následující služby

Podmínka pro balíček 1 je uzavření zprostředkovatelské smlouvy na dobu určitou 3, 6, 9, 12 měsíců.

Před zahájením prodeje:

Marketing : inzerce na všech význačných realitních serverech.

Home staging: základní více informací zde

Foto: kvalitní fotografie interiéru i exteriéru

Video: natočené video z koláží fotek, krátkých spotů a informačních titulků o nemovitosti

Určení reálné prodejní ceny

Prověření bonity kupujícího

Nabídka poptávajícím z naší databáze realitní skupiny, která u některých nemovitostí může činit až řádově stovky klientů.

Po uskutečnění prodeje:

Veškeré právní služby:

sepsání smluv, úschova peněz, přepsání na katastru, ošetření předání nemovitosti v daném termínu.

Balíček č. 2

Zdarma následující služby

Podmínka pro balíček 2 je uzavření exkluzivní zprostředkovatelské smlouvy na dobu určitou 6 až 12 měsíců.

Před zahájením prodeje:

Marketing :

  • inzerce na všech význačných realitních serverech
  • Inzerce na sociálních sítích (instagram, facebook, youtube kanál).

Home steging: pokročilý více informací zde

Foto: profesionální fotografie interiéru i exteriéru

Video: natočené video z krátkých spotů, které obsahují záběry nemovitosti z interiéru a exteriéru, mluvenou i hranou prezentaci propojenou s titulky, záběry okolí a informace o lokalitě. Kde lze technicky využít, používám i záběry z dronu.

Vlastní webová stránka nemovitosti: jednu celou webovou stránku vytvořím pouze pro Vaši nemovitost, kde se potencionální zájemci dozví vše potřebné o nemovitosti, včetně koláže fotek a videa. Na tuto webovou stránku, budu posílat všechny potencionální zájemce z vytvořené reklamní kampaně.

Určení reálné prodejní ceny: sepsaný postup (dokument) jak lze určit reálnou prodejní cenu.

Prověření bonity kupujícího.

Nabídka poptávajícím z naší databáze realitní skupiny Sting, která u některých nemovitostí může činit až řádově stovky klienů + nabídka klientům v mé databázi.

Po uskutečnění prodeje:

Veškeré právní služby:

sepsání smluv, úschova peněz, přepsání na katastru, ošetření předání nemovitosti v daném termínu.

 

 

Balíček č. 3 bonusový

Zdarma následující služby

Podmínka pro balíček 3 je uzavření exkluzivní zprostředkovatelské smlouvy na dobu určitou 6 až 12 měsíců.

OBSAH balíčku je stejný jako balíček č. 2 + bonus ve formě plánovaných prohlídek, vše v rámci mých režií.

Plánované  prohlídky nemovitosti. Nemovitost se dokonale nachystá a naplánuje se přesné datum na který se stanoví den „otevřených dveří“. V "den otevřených dveří" se nachystá pohoštění (na tvoření rautů nebo i malého pohoštění jsem opět třída), na tento den se domluví prohlídka potencionálních zájemců, kde se pomocí příjemné a klidné atmosféry prezentuje celá nemovitost. 

Výhody plánovaných prohlídek:

  • dají se nasměrovat reklamní kampaní
  • neobtěžují Vás individuální prohlídky do kterých se s obtížemi trefujete časově, nemovitost musíte mít neustále nachystanou "v pohotovosti" co se týče úklidu, což je při běžném životě mnohdy nemožné.
  • potkávají se zde potencionální zájemci, kterým je jasně zřetelné, že o Vaši nemovitost je opravdu zájem a že oni nejsou jediní...

Placené služby nad rámec balíčků

Máte zájem o další služby?

Vyberte si níže.

KREATIVNÍ BALÍČKY

Pokud trváte na svém vlastním prodeji bez RK, možná vás zaujmou kreativní balíčky.

Kreativní služby ve světě realit

Video produkce

Více informací →

Vlastní webová stránka nemovitosti

Prohlídky s pohoštěním

Více informací →

Blog  a co se na něm dočtete?

Poznejte mě víc... nejsem jen realitní makléřka

Vzpomínky na Bali a jejich tradiční jídlo nudle – Mie Goreng

Při vybíhání z domu v dnešním mrazivém ránu, kdy můj první krok ze dveří málem skončil pokusem o rozštěp,…

Proč na ostrově Kos zejí pláže prázdnotou...

Dlouhou dobu jsem si neudělala čas jen sama pro sebe. Před měsícem jsem si řekla už dost…

MADEIRA - ostrov věčného jara

Pokud rádi cestujete jako já a nemáte rádi až moc velký teplotní skok, vydejte se na Madeiru.…

KONTAKT

V případě jakýkoliv dotazů  mě neváhejte kontaktovat.

Telefonicky na čísle +420 724 670 577

Písemně

⇓