Na nemovitosti se dívám očima umělce i obchodníka...

Jak pracuji...

 ⇓ 

Kreativní služby ve světě realit

Video produkce

Více informací →

Webová stránka nemovitosti

Prohlídky s pohoštěním

Více informací →

MARKETING

Propracovaný marketig je základem úspěšného prodeje. Ptáte se proč?

  • Každá nemovitost má svého kupce. Pokud ji však nabídnete pouze velmi omezenému množství potencionálních zákazníků, má jen malou šanci brzkého prodeje.
  • Inzerát se strohým textem, z kterého se čtenář vůbec nic nedozví, zapůsobí nedůvěryhodně a jen malý zlomek čtenářů vezme telefon a zavolá s prosíkem o další informace. Budou Vám volat pouze Realitní kanceláře.
  • Fotky z kterých pořádně nepoznáte jestli jde o obývací pokoj nebo komoru, nevzbuzují žádný wow efekt. U některých inzerátů nejsou žádné fotky a možná je to někdy lepší než kdyby tam byly ty špatné.
  • Video se v inzerci inzerentům zobrazuje nejčastěji, posunuje tak inzerát automaticky do předních vyhledávaných příček. U soukromých inzerátů jsem snad zpracované video, které je aspoň z koláže fotek, ještě neviděla. Šetří Vám peníze za topování, protože potencionální zákazníci na něho rádi klikají a dostávají tak inzerát opět mezi první TOP inzeráty.
  • Vlastní webová stránka nemovitosti je vidět už opravdu zřídka a většinou se objevuje v inzerátech těch "lepších" realitních makléřů. U soukromé inzerce vůbec, protože málo kdo s prodávajících má i svůj vlastní web.

FOTO  A  VIDEO

Foto a video

Na vytvoření dobrých fografií je zapotřebí schopný fotoaparát, který vám dobře zachytí i malé místnosti, fotky jsou jasné a jsou z nich patrné detaily (kdy úchytka na skříni vypadá opravdu jako úchytka a ne jako mastný flek).

Neméně potřebné je dobré oko samotného fotografa a aspoň hezky uklizené místnosti, zahrada či terasa.

To je takový minimální základ pro hezké poutavé fotografie, které v konečné fázi můžete použít i do zpracování krátkého videa opatřeného informativními titulky.

Pokud chcete vyšší level, je vhodné pouvažovat nad Home stegingem, více se dozvíte ZDE. Fotky mají ještě větší šťávu a k vytvoření videa můžete tak použít nejen fotky, ale i krátké natočené spoty.

 

Fotím nejen doma, ale i na cestách.

HOME STAGING

Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nejedná se ale o zakrývání vad a nedostatků, jak si mnozí myslí. Cílem home stagingu je, aby nemovitost oslovila co možná nejširší okruh potenciálních zájemců. Důraz je kladen na prosvětlení interiéru, zvýraznění výhod dispozice a navození příjemné atmosféry.

WEBOVÁ STRÁNKA

NEMOVITOSTI

Webovou stránku nemovitosti vytvářím především z důvodu reklamní kampaně. Cílem reklamní kampaně je oslovit co nejvíce potencionálních zájemců, ukázat jim maximální množství informací,  nejzajímavější fotografie a video. Je to souhrn prezentace Vaší nemovitosti. 

PROHLÍDKY S POHOŠTĚNÍM

Prohlídky s pohoštěním potencionálních zájemců mají své velké výhody.

  • soustředíte všechny zájemce na jeden předem stanovený den, nemáte neustále narušované soukromí.
  • potencionální zájemci se navzájem potkávají a je pro ně zcela jasné, že je o vaši nemovitost zájem.
  • nemusíte svou nemovitost udržovat 100 %  uklizenou, což v běžném životě není dost dobře možné. Nachystá se pouze na daný den.
  • máte možnost v příjemné atmosféře u kávy a malého pohoštění vysvětlit přednosti bydlení. Téhle role se ráda ujmu, pokud budete chtít celou akci pouze pozorovat zpovzdálí.

 

 

Máte možnost vybrat si ze tří variant variant.

  • 1) Vše si nachystáte ve vlastní režii, já nasměruji všechny potencionální zákazníky na určitý den a hodinu.
  • 2) Pohoštění zajistím, dovezu a nasměruji potencionální zákazníky na určitý den a hodinu.
  • 3) Zajistím pohoštění, dovezu, pomůžu s nachystáním nemovitosti, vytvořím reklamní kampaň na stanovený den a hodinu. V tomto případě je důležité počítat s tím, že dojde víc potencionálních zájemců. Má to své výhody, ale také jednu nevýhodu... Vše vysvětlím při osobní konzultaci.

Variantu 2 a 3 je možné objednat pouze při uzavření exkluzivní smlouvy na dobu určitou 6 - 12 měsíců. Tato služba se nevztahuje do standardních variant prodejních balíčků. Přesnou kalkulaci vytvořím na základě rozsahu množství potřebných potravin k pohoštění.

Prodej nemovitosti - 3 balíčky

 

KREATIVNÍ BALÍČKY

Pokud trváte na svém vlastním prodeji bez RK, možná vás zaujmou kreativní balíčky.

Blog  a co se na něm dočtete?

Poznejte mě víc... nejsem jen realitní makléřka

Vzpomínky na Bali a jejich tradiční jídlo nudle – Mie Goreng

Při vybíhání z domu v dnešním mrazivém ránu, kdy můj první krok ze dveří málem skončil pokusem o rozštěp,…

Proč na ostrově Kos zejí pláže prázdnotou...

Dlouhou dobu jsem si neudělala čas jen sama pro sebe. Před měsícem jsem si řekla už dost…

MADEIRA - ostrov věčného jara

Pokud rádi cestujete jako já a nemáte rádi až moc velký teplotní skok, vydejte se na Madeiru.…

KONTAKT

V případě jakýkoliv dotazů  mě neváhejte kontaktovat.

Telefonicky na čísle +420 724 670 577

Písemně

⇓